Jul 9

Un exemplu de proces de predare creativ

  Am vazut filmuletul cam acum o saptamana, dar mi s-a parut destul de funny si am zis ca e bine sa-l vedeti si voi, sa vad ce parere aveti. Din punctul meu de vedere, profesorul respectiv chiar a adus un grad de noutate si interes in procesul de predare. Si este doar o lectie introductiva despre numerele complexe 🙂 .

  1. 🙂 pe mine ma sperie constatarea ca profesorul tre’ sa devina un soi de circar. Cred ca am fost atat de disciplinata ca eleva incat nu pot concepe cum sa iti permiti sa nu fi disciplinat la scoala. 🙂
    E cazul sa mai lucrez la mentalitatea mea invechita.

  2. Exista si metode de predare moderne (chiar asa se numesc). Asta nu inseamna nici “circ”, ca altfel nu mai este educatie, dar nici rigiditate, poate cum era pe vremuri. Apar tehnologii noi si implicit acestea contribuie la metode mai bune de predare. Eu zic ca nu e buna nicio extrema, ci o metoda “de mijloc”.

  3. da, nici eu nu sunt adepta extremelor, doar ca am o mentalitate cam rigida in privinta invatamantului, in sensul in care un profesor nu trebuie sa se straduie sa prezinte intr-o maniera atractiva materia, ci sa se straduie sa o prezinte coerent si pe intelesul elevilor. Nu-s de parerea ca scoala trebuie sa fie o placere, ci o sursa de cunoastere.
    In plus, mie de pilda chimia nu mi-ar fi putut deveni atractiva indiferent cum ar fi fost predata. 🙂
    E adevarat insa si faptul ca eu dau rezultate mai bune la profesorii cu aceeasi mentalitate clasica pe care o am si eu, cu cat sunt mai severi cu atat simt ca am mai mult de castigat. Sunt constienta baremi de faptul ca sunt o raritate in sensul asta. 🙂

Comentariile sunt inchise.