Vineri, 23 septembrie, am participat si eu (in premiera) la conferinta anuala de blogging si social media – Webstock. Si, in acest sens, as vrea sa-i multumesc domnului Manafu ca a facut posibila participarea mea.
De ce am tinut neaparat sa merg si eu?
Pentru a vedea despre ce este vorba de fapt la acest eveniment, pentru a vedea care sunt noutatile in tehnologie si social media, pentru a invata lucruri noi, pentru a cunoaste persoane importante (sau mai putin importante) si pentru a revedea pe cele deja cunoscute la alte evenimente.
Puncte atinse:
Am facut cunostinta cu Cristian Manafu, organizatorul evenimentului;
In prima parte a conferintei, i-am ascultat pe:
– Cabral Ibacka (ne-a sfatuit sa fim si critici);
– Dragos Chivu (ne-a prezentat un istoric al smartphon-urilor si ultimele noutati in acest domeniu);
– Christen Krogh (ne-a prezentat Opera Mini, cel mai utilizat browser pentru telefoanele mobile) ;
– invitatul special Ivan Patzaichin (care ne-a povestit din experientele dumnealui de viata);
– Vlad Petreanu (ne-a adus la cunostinta – desi cred ca stim cu totii deja – ce a ajuns presa; de asemenea, a facut o „paralela” intre televiziune si internet, ce ofera televiziunea si ce ofera internetul si daca internetul poate concura cu televiziunea – raspuns: nu, nu inca…);
– Madalina Uceanu (a prezentat rezultatul sondajului referitor la cati oameni activeaza in social media si cum sunt platiti – concluzia: exista destul de putine posturi si destul de prost platite – cu exceptia unor manageri de top…);
In a doua parte a conferintei, s-au desfasurat concomitent trei sesiuni: Pro Blogging, Social Media Professionals si Future Trends. Eu am ales-o pe prima (altii au ales cate putin din toate…:) ). Aici au luat cuvantul:
– Bobby Voicu (a fost si moderatorul primei parti a sesiunii si a vorbit de campania Redescopera Romania);
– Dan Dragomir (a avut ceva emotii, dar am inteles ca asa e el, mai emotiv);
– Cristi Dorombach (echipat ca un blogger 🙂 );
– Vali Petcu („Blogul ca profesie” si cele mai frecvente greseli pe care le fac bloggerii incepatori, dar si cei avansati – prezentarea lui o gasiti aici);
– Stefan Stroe (despre brandul personal);
– Andrei Rosca (manager la agentia Spada; „Working with brands and surviving the process”);
– Costin Cocioaba („Bani din blog” – blogul este un produs vandabil; banii din blogging vin din endorsare);
– Alex Cristache („Esenta design-ului de blog”);
– Dragos Schiopu (a prezentat proiectul Sampler.ro – cartea de vizita a unui blogger; felicitari, iubire! ).
In penultima parte a conferintei a avut loc Webstock Awards, unde au fost premiate cele mai bune si inedite proiecte din social media, dezvoltate si derulate in ultima perioada.
La ultima parte a conferintei n-am mai ajuns, era vorba de petrecerea de dupa 😀 .
Concluzie: mie mi-a placut ce am vazut si auzit; si de criticat deocamdata nu pot, mai ales pentru ca, desi a fost a patra editie de Webstock, pentru mine a fost prima, asa ca nu am cu ce compara…
Si cateva poze: